dinsdag 26 november 2013

Sfeerdagen van Seizoen en Stijl

Twee weken terug ben ik samen met één van mijn collega's naar de sfeerdagen van Seizoen en Stijl gegaan. Ik moest meteen vanuit mijn werk gaan, want in het weekend kwamen mijn nichtjes logeren.

De winkel zag er werkelijk prachtig uit. Allemaal gezellige hoekjes en overal lag wat lekkers mmm! Toen we door de winkel liepen, viel ons oog meteen op een boom die versierd was met houten Hoffz knoppen. Ja, dat was toch wel echt onze stijl.. Onder de boom lagen bakken vol met allerlei houten knoppen en je kunt het natuurlijk al raden, ik heb er een paar van meegenomen. Ik vind ze niet alleen leuk voor aan een boom, maar ook leuk om gewoon in een schaal te leggen.

Ook kwam ik nog een leuk houten frame tegen welke ik niet kon laten liggen en waar ik gelijk een plekje voor wist. Ik wil het boven namelijk ook wat gezelliger maken. De gekochte spulletjes hebben nu - samen met het ornament wat ik heb gemaakt - een leuk plekje gekregen in de badkamer.






Toen we de winkel uit waren gelopen, merkte ik ineens dat ik twee tassen in mijn handen had. Één met mijn aankoopjes en nog een goodiebag! We waren zo druk aan het kletsen met de mensen van S&S dat ik niet eens door heb gehad dat ik er een goodiebag bij kreeg. Dus via deze weg alsnog bedankt voor de leuke goodiebag!




Op 18 en 19 december a.s. zijn er nog 2 speciale dagen bij Seizoen en Stijl gepland; "The day's before Christmas" en ben nu al benieuwd. Ik houd er in ieder geval rekening mee in mijn agenda!

Liefs, Cynthia

27 opmerkingen:

  1. Leuke dingen weer van S&S, maar eigenlijk is alles mooi daar.
    Als je erheen gaat weet je van te voren al, dat je niet met lege handen naar huis gaat.
    Een mooi hoekje heb je gemaakt in je badkamer, heel sfeervol.
    Ik zal vast nog weleens gaan naar S&S in de maand december.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn die knoppen, ik heb ze al verschillende keren voorbij zien komen...ik ben er al voor naar het Markthuys geweest, maar ze hebben ( nog ) niet.
    Je hebt een mooi hoekje in je badkamer gemaakt zo.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook een paar meegenomen. Ook al is het nog onduidelijk of er een boom in huis komt. Maar dan krijgen ze vast een ander plekje.
    En die dagen, tja ik weet het ook nog niet...

    Fijne week verder
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtig sfeerhoekje in je badkamer gemaakt! De houten knoppen van Hoffz zijn ook erg mooi. Ik had ze al in de WLS zien staan. En het leuke van deze knoppen is dat ze ook na de kerst nog mooi zijn!
    Fijne dag! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie spullen heb je, die knoppen zijn inderdaad héél decoratief…prachtig
    eens kijken of ik ze hier bij ons ook vind ….
    lieve groeten en fijne dag nog
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cynthia , leuk zijn die knoppen hè en dan een paar in de kerstboom dat zal heel goed staan .En het hoekje in de badkamer is erg leuk zo met de lijst !
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog , en na vragen op je werk is altijd welkom ik kan niet meer doen dan mijn best en ga zeker bedenken hoe ik zo goed mogelijk mijn keuken naar mijn zin kan maken ik laat nog wel een paar foto's zien van hoe hij nu is !
    Fijne week nog !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cynthia,

    Mooie aankopen bij S&S, ik wil er voor de kerst ook nog een keer naar toe. De houten knoppen zijn niet alleen leuk voor nu, die kun je het hele jaar door voor de sier in huis leggen. Maar in de kerstboom zorgen ze natuurlijk wel voor een hele landelijke stijl.

    Een fijne dag vandaag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij zijn ook naar S&S geweest. Het was een gezellige sfeer, en je kon inderdaad van veel lekkers proeven! Je bent leuk geslaagd!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi die knoppen. Het is altijd gezellig bij seizoen en stijl. Een van mijn favoriete winkels.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi die houten ornamenten!
    Het is een leuk hoekje geworden zo.
    Mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat S&S zover weg ligt :-(
    Ze hebben altijd zulke mooie spullen!
    Je badkamer heeft een mooie sobere uitstraling...

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was er vorig jaar maar wil snel toch weer eens een keer gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht, ik zal deze maand ook zeker nog een keer gaan naar S&S, toch wel een van mijn favoriete adresje
    Je hebt een sfeervol hoekje gemaakt.
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spulletjes gekocht hoor, ben ook naar s&s geweest tijdens die sfeerdagen samen met mijn zusje. Wat een mooie winkel hè daar ga je echt niet met lege handen de deur uit. Misschien moeten we voortaan naar dit soort gelegenheden een bordje opdoen met onze blog naam haha volgens mij lopen er namelijk veel blog "vriendinnen" rond wel leuk om elkaar eens in het echt te zien.
    Lieve groet Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zijn ze die houten ornamenten en zeker niet alleen voor de kerst. Erg mooi sfeertje in de badkamer. Fijne week nog groet Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zijn ze die houten knoppen! Leuk hoekje zo in je badkamer.
    Ik zet de data in m'n agenda, wil zeker gaan kijken bij S&S.
    Tot morgen!

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn de knoppen mooi zeg, ze hebben bij jou een mooi plekje gevonden!!
    Mooi om te lezen dat je zo genoten hebt bij de sfeerdagen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die knoppen zijn echt mooi, zo lekker stoer net als het lijstje. Zo is je badkamer weer een stukje verder 'aangekleed'!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De knopen zijn erg mooi ik denk dat ik er ook een paar aanschaf voor in de kerstboom, of op een schaal.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Cynthia, zie al uit naar de foto's van na 5 december …haha
    lieve groeten en fijne avond
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zezijn gaaf!!!!


    geniet ervan

    groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja ik heb ze ook die knoppen, je kunt er niet genoeg van hebben op dit moment ;-)! Leuk zo'n goodiebag een heerlijke verrassing! Om nog even terug te komen op je vorige blogbericht. Wat zijn je ornament en lamp gaaf geworden zeg!

    Lieve groet,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave aankopen heb je gedaan zeg!!! WAUW!
    En altijd leuk een goodiebag hihi
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige spullen heb je gekocht! Heerlijk, ik heb ze al een paar keer zien passeren, de knoppen, heerlijk zijn ze! Ik wil er ook heel graag maar het is erg ver rijden om er eentje te gaan halen dus ik zal nog even op mijn honger moeten blijven zitten vrees ik..
    Ik volgde je blijkbaar nog niet, nou dat kan niet, ik hou enorm van je smaak!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi hi. Nou je hebt er een mooi verhaal van gemaakt hoor .....
    Gezellig zo, en dat nog wel in de badkamer! Die van mij liggen nog in de kast boven. 't Weekend krijgen ze een mooie plek in de woonkamer (tussen of aan de notentakken).

    19 december S&S staat ook in mijn agenda. Ik zou zeggen: direct na de uitgebreide kerstlunch. Ha ha.

    Een fijne avond en tot morgen!

    Liefs Marlize

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Cynthia, ik ken héél goed dat hele-gedoe-gevoel…ik zie er altijd tegenop…ik probeer er altijd onderuit te komen…al een jaar of 2 zeg ik ..dit jaar "geen" kerstboom maar iets anders…maar met 3 dochters in huis kom ik daar echt niet onderuit…dat gevoel en drang naar gezelligheid hebben ze wel van hun mama…alhoewel mijn man het ook leuk vind…maar we zijn tot een compromis gekomen…zij steken de boom samen..dat haat ik echt…al die takken opvouwen en op hun juiste plaats steken….
    de rest is dan voor mij….!! Maar éénmaal hy er staat ben ik super gelukkig dat het weer zo gezellig is in huis !!
    Ben reuzebenieuwd naar jouw versie ….
    Lieve groeten
    Fijne avond nog Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie blog heb je, ga je volgen!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen